Zangavond | HHG Leerdam

Op D.V. zaterdagavond 21 september 2024 komt het Urker Mannenkoor Hallelujah naar Leerdam.

21 sep2024

Het koor is één van de bekendste koren uit Nederland en heeft ruim honderd, veelal jonge leden. Hun repertoire bestaat uit psalmen en geestelijke liederen. Naast koorzang is er deze avond ook ruimte voor samenzang. Deze zangavond wordt gehouden in de Grote Kerk van Leerdam en begint om 19.30 uur. Het thema is: 'Veilig in Jezus armen'. Bij dit thema zoekt dirigent Bert Mol prachtige liederen en psalmen uit. De zangavond wordt georganiseerd door de hersteld hervormde gemeente van Leerdam - Oosterwijk. U bent van harte welkom om deze avond bij te wonen.
U kunt kaarten via de website bestellen: www.hhgleerdam.nl/concert. Lukt dat niet, dan kunt u de kaarten telefonisch reserveren: 06 53224149.