Kerkvoogdijbijeenkomst 2024

Aanmeldpagina kerkvoogdijbijeenkomst 2024
Namens de commissie toezicht en financiën nodigen wij u uit voor de kerkvoogdijbijeenkomst van de Hersteld Hervormde Kerk die gehouden wordt op D.V. zaterdag 23 november 2024, aanvang 9.45 uur in het kerkgebouw van de Hersteld Hervormde Gemeente te Lunteren, De Haverkamp 1 te Lunteren.

De bijeenkomst wordt om ca. 12.45 uur afgesloten. Na afloop van de kerkvoogdijbijeenkomst is er nog gelegenheid om elkaar te ontmoeten en wordt u een lunch aangeboden. Ook de leden van de colleges van notabelen en kosters en andere belanghebbenden uit uw gemeente zijn welkom op deze bijeenkomst. Wilt u hen ook op de hoogte stellen van deze bijeenkomst en hiervoor uitnodigen?!

Onder andere komen de volgende onderwerpen aan de orde:

• Presentatie van de nieuwe brochures over de bouw, het beheer, onderhoud en restauratie van de kerkelijke gebouwen
  • Presentatie van de nieuwe rapportage applicatie voor het samenstellen van de jaarrekening en de begroting, met een koppeling aan het boekhoudpakket
  • Presentatie over kerk en veiligheid. Met onderwerpen over ontruimings- en calamiteitenplan, brandveiligheid, Arbo, BHV, etc.
  • Presentatie over de taken en verantwoordelijkheden van de kerkvoogden  en de relatie met kerkenraad of college van notabelen, en koster en kerkvoogdij/kerkenraad

En verder: info over de samenstelling van het traktement, pensioen- en arbeidsongeschiktheidsverzekering, omslagbijdrage etc.

We hopen u op D.V. zaterdag 23 november in Lunteren te ontmoeten!

ONDERSTAAND FORMULIER INVULLEN: