Kerkelijk jaarboek 2024

22 mei 2024

U kunt het kerkelijk jaarboek bestellen!

Door velen wordt uitgezien naar de verschijning van het nieuwe jaarboek van de Hersteld Hervormde Kerk, omdat het prettig is om weer over de actuele gegevens te beschikken. U kunt het kerkelijk jaarboek op de website via deze link bestellen. Via de mail (bureau@hhk.nl) of telefonisch (0318-505541) bestellen is ook mogelijk. De prijs is vastgesteld op € 15,00, inclusief verzendkosten. Alle jaarboeken worden D.V. na 1 juni per post toegestuurd.
In verband met de wetgeving rondom persoonsgegevens verstrekken wij het jaarboek alleen aan particulieren. Voor boekhandels is het niet meer mogelijk om het jaarboek in te kopen.

Vanaf dit jaar is het ook mogelijk om een abonnement te nemen met alle gegevens van het jaarboek digitaal. Deze worden dagelijks up-to-date gehouden. U kunt zich via deze link aanmelden voor een digitale inlog.

landelijke agenda