Meer over Gemeente

Vanaf VO klas 5                                           19:30 – 20:00 uur

Belijdeniscatechisatie                              20:15 – 21.30 uur

BELIJDENISCATECHISATIE

De belijdeniscatechese wordt gegeven door ds. R.P. van Rooijen en vindt plaats op dinsdagavond 20:15 - 21:30 uur in Beréa.  Overweeg je de belijdeniscatechisatie te gaan volgen, neem dan contact op met ds. R.P. van Rooijen of met de kerkenraad.

HUWELIJKSGESPREK

In het huwelijksgesprek wordt o.a. aandacht besteed aan de Bijbelse aspecten van het huwelijk. Er wordt van ieder stel dat gaat trouwen, gevraagd om biddend en bezinnend bezig te zijn met het huwelijk. Zoveel als mogelijk is, is het van groot belang om samen te bidden en Bijbel te lezen; dat is de belangrijkste eenwording in het huwelijk. Lees samen van tevoren het huwelijksformulier en een bezinnend boek. Uw kerkenraad heeft hiervoor verschillende boekentips.