Meer over Nieuws

Gemeentedag 2024

29 mei 2024

Zaterdag 15 juni belooft een gezellige dag te worden! Vanaf 11.00 uur is het kerkplein omgetoverd tot een gezellig marktplein waar van alles te beleven valt.

Zoals een springkussen, een kleedjesmarkt voor kinderen, kramen met tweedehands boeken, tweedehands kleding, groenten en fruit, grillworst, kaas, snoep, haaraccessoires, cadeauartikelen, handgemaakte tassen, enzovoorts. Voor de inwendige mens wordt ook gezorgd, er is van allerlei lekkers te koop, dus er hoeft thuis niet te worden gegeten.

Om 14.00 uur is er weer de inmiddels traditionele en altijd gezellige dienstenveiling en rond 15.00 uur sluiten we af.

Kleedjesmarkt

Wil jij ook een plekje op het kerkplein om spulletjes te verkopen? Voor € 5,00 reserveren wij een plekje voor je waar je je kleedje kunt uitspreiden en alles mooi kunt uitstallen. Reserveren kan via het telefoonnummer 06-15274037.

Tweedehands boeken

Zoals aangekondigd zal er ook een boekenkraam zijn op de gemeentedag. Dat is een prachtige manier om van uw overtollige boeken af te komen. En natuurlijk om weer wat nieuwe leesvoorraad tegen een schappelijke prijs in te slaan! Wij zouden het fijn vinden als u hiervoor uw overtollige boeken af wilt staan. U kunt ze meenemen naar de kerk en in hal onder de trap achterlaten. Bij voorbaat dank!

Dienstenveiling

Een veiling is natuurlijk het leukst als er allerlei verschillende diensten worden aangeboden. Laat uw fantasie de vrije loop en geef uw dienst(en) op via dit formulier.

Vrijwilligers

Graag benadrukken we dat deze markt niet zonder uw aanwezigheid en hulp georganiseerd kan worden. Daarom hierbij nog een oproep je als vrijwilliger op te geven! We zoeken nog mensen voor achter verschillende kraampjes of eenvoudigweg voor het opzetten en opruimen van het meubilair. Opgeven kan eveneens via het bovenstaande formulier.
We hopen op een goede opkomst en natuurlijk mooi weer!

Hartelijke groet,
De activiteitencommissie