Meer over Nieuws

Zendingsdag op 31 augustus in Lunteren

01 juli 2024

De landelijke Zendingsdag van de Hersteld Hervormde Kerk wordt dit jaar op D.V. zaterdag 31 augustus in de HHG Lunteren georganiseerd. Het thema is ‘Totdat Hij komt’.

Zoals bekend, is de Zending van de Hersteld Hervormde Kerk actief in Malawi en Suriname. Dit jaar hopen we van ds. Loki en ds. Falamenga te horen wat hun werk in Malawi inhoud. Daarnaast spreken ds. B.D. Bouman en Marijke van der Plaat.

De hele dag door zijn er speciale programma’s voor kinderen (4-7 en 8-12 jaar) en jongeren (-16). Voor de kinderen is er weer een kleurplaat gemaakt (download hier!), deze kan op de zendingsdag ingeleverd worden en daar is weer een leuk prijsje mee te winnen.

Ook is er kinderopvang voor kinderen van 0-4 jaar. In de middagpauze én na afloop van de dag is er een uitgebreide informatiemarkt.

De organisatie zoekt vrijwilligers die willen meehelpen bij het kinderprogramma, kinderoppas en catering op de Zendingsdag. Mail naar zendingsdag@zhhk.nl voor meer informatie of om u aan te melden.

De dag duurt van 10.00 tot 15.15 uur. Fijn als u uiterlijk 9.45 uur aanwezig bent, zodat het programma om 10.00 uur van start kan gaan.

Routebeschrijving en meer info vindt u op de website: www.zhhk.nl.

Bekijk de kerkagenda