Orgelconcert | HHG Zwartebroek - Terschuur

Orgelconcert Evan Bogerd in Sionskerk

20 sep2024

Voor vrijdag 20 september staat in de Sionskerk in Terschuur een orgelconcert gepland van de bekende musicus Evan Bogerd. De te spelen werken tijdens het concert zijn als volgt: Improvisatie op aangeven bezoekers (Evan Bogerd); March upon Handel’s ‘Lift up your heads’, Opus15     (A. Guilmant); Andante con moto uit Symfonie 4 ‘Italiaanse’, Arrang. Carl Plato (F. Mendelssohn-Bartholdy): Shalom; Psalm 150  met aansluitend samenzang (T. Hagen); Troisiéme Fantaisie pour orgue. Opus 157 ( C. Saint-Saëns); Improvisatie op aangeven bezoekers (Evan Bogerd).
et concert begint om 20.00 uur. De toegang is gratis (collecte) en na afloop is er gelegenheid voor ontmoeting onder het genot van een hapje en een drankje.

Van harte welkom!

De volgende concerten zijn op:

• zaterdag 5 oktober: mannenensemble Cantare o.l.v. André van Vliet;
  • zaterdag 30 november: Jolanda Zwoverink, orgel (advent).

landelijke agenda

• Bondsdag vrouwenbond